De ce să ai o dietă bazată pe fasole

Poate fiecare dintre noi evitam sa mancam fasole in anumite situatii. Fie mergem la un eveniment important, fie mergem la serviciu, cu siguranta nu dorim sa ne balonam iar mai pe final sa scoatem prea bine cunoscutele gaze care ne vor pune intr-o lumina nu prea placuta.

Insa, cu toate acestea, expertii recomanda sa consumam 3 cesti de fasole pe saptamana pentru un organism sanatos. De asemenea, tot ei au afirmat faptul ca persoanele care consuma fasole des, nu au probleme cu gazele si balonarile precum au cei care consuma acest aliment foarte rar sau ocazional.

Iata mai jos cateva motive care te vor face sa mananci mai multa fasole:

1. Fasolea are un continut ridicat de fibre
Fibrele ajuta organismul sa se simta mai bine, iar consumand fasole nu vom mai avea senzatia de foame pe parcursul zilei. De asemenea, daca consumam fasole, va fi mult mai usor sa ne tinem de dieta deoarece nu vom mai avea poftele cauzate de foame.

2. Fasolea ajuta sistemul digestiv
Boabele de fasole contin atat fibre solubile cat si fibre insolubile. Astfel, fasolea are un rol dublu asupra organismului. Primul rol este acela ca incetineste digestia, ceea ce ne va da sentimentul de satietate, iar al doilea, previne constipatia. Totodata, specialistii spun sa nu ne mai temem atat de mult de fasole, deoarece boabele aceastea sunt foarte benefice pentru tractul nostru urinar.

3. Fasolea poate ajuta la reglarea glicemiei
Pe langa faptul ca fasolea este puternic bogata in fibre, acestea au inregistrat scaderi ale indicelui glicemic. Datorita fibrelor si proteinelor, carbohidratii din fasole se absorb pe o perioada mai lunga de timp, iar acest lucru ne face sa mentinem glicemia constanta, motiv pentru care boabele de fasole sunt considerate un aliment benefic pentru cei care sufera de diabet zaharat.

4. Fasolea este un partener de nadejde pentru inima ta
Cine s-ar fi gandit ca o dieta bogata in fasole poate sa fie benefica pentru sistemul cardiovascular? Practic, cu fiecare reducere de 1% a colesterolului din sange, exista o reducere cu aproape 2% a riscului de atac de cord

Mai sus aveti doar 4 motive pentru care este bine sa consumati fasole, insa ele sunt mult mai multe. Dar, de ce sa nu specificam acest lucru, mancarea de fasole este una cu adevarat gustoasa.

Comments (No)

Leave a Reply