Semințele de in, doar beneficii pentru sănătate

Semintele de in au numeroase beneficii pentru sanatate. Sunt foarte bogate in fibre, in proteine si furnizeaza o multime de minerale si de nutrienti in acelasi timp.

Semintele de in sunt foarte bune pentru glicemie si pentru inima si mai au inca o multime de beneficii pentru sanatate. Chiar si mai bine, au cea mai agreabila savoare de aluna. Iata de ce deci ar trebui sa le integrezi si tu la tine in alimentatie.

O sursa de magneziu. Foarte bogate in proteine, semintele de in sunt si cea mai buna sursa de magneziu. Sa ne amintim ca magneziul joaca un rol foarte important in controlarea nivelului de glicemie, datorita faptului ca acesta poate facilita utilizarea insulinei de catre celule. Iar studiile de mare avengura au ajuns la concluzia ca riscul de diabet tip 2 este foarte scazut atunci cand aporturile de magneziu sunt foarte scazute. Si chiar daca esti diabetic deja, magneziul te poate ajuta si el.

Semintele de in pot inlocui pestele. Daca consumul de peste este mai slab in cazul tau, cel mai bine ar fi sa consumi cat mai multe seminte de in. Sunt foarte bogate in acizi alfalinoleici- ALA, pe care organismul le utilizeaza pentru a elabora acizi grasi omega 3, care se regasesc in mond normal in peste. La fel ca si pestele, semintele de in sunt cele care iti vor pastra inima in cea mai buna stare de sanatate, coborand nivelul de colesterol, regland ritmul cardiac si prevenind formarea de cheaguri de sange.

Semintele de in sunt foarte bogate in fibre. Semintele de in contin o multime de elemente care pot juca un rol foarte important intr-un regim alimentar. Inul este cea mai buna sursa de fibre solubile, care pot contribui la reducerea nivelului de colesterol rau.

Semintele de in sunt un aliment anti-cancer. Foarte bogate in acizi grasi omega 3 si in lignani, semintele de in ajuta la tratarea cancerului de san. Poate reduce marimea tumorilor, chiar si incidenta lor.

Un aliment fara gluten. Inul nu contine gluten, nu costa foarte mult si au cel mai agreabil gust de aluna. Deci se recomanda consumul de 1-2 linguri de semine de in zilnic.

Iar datorita activitatii lor anti-inflamatorii, semintele de in pot proteja contra poliartritei, astmului sau maladiei Crohn.

Comments (No)

Leave a Reply