Top şapte trucuri pentru a slăbi luând micul dejun

Vrei să slăbeşti cât mai repede şi mai eficient? Nu mai este nici un secret pentru nimeni faptul că secretul este micul dejun. Cum poţi scăpa de kilogramele în plus luând micul dejun?

Gata cu cafeaua latté. Mai bine consumă lapte simplu light. Astfel nu vei consuma 100 de calorii cu bună dimineaţă. În plus, nu vei mai ronţăi atât de mult în timpul zilei, mai ales dulciuri care pot urca periculos nivelul de glicemie.

Optează pentru cereale granola home-made. Majoritatea cerealelor granola gata preparate sunt pline de grăsime şi de zahăr. Poţi prepara cerealele granola la tine acasă cu 2 ceşti de fulgi de ovăz, o ceaşcă de fructe şi seminţe uscate. Adaugă puţin zahăr brun şi dă totul la cuptor.

Consumă ceai verde, nu cafea. Pe lângă faptul că îţi va proteja inima, ceaiul verde te ajută şi să slăbeşti. O ceaşcă de ceai verde te poate ajuta să arzi mai multe calorii, mărind viteza cu care corpul foloseşte grăsimea.

Un mic dejun echilibrat. Un mic dejun echilibrat trebuie să conţină un echilibru perfect între proteine, o porţie de fructe, o porţie de glucide şi seminţe integrale. Pentru o glicemie stabilă şi pentru o senzaţie de saţietate mai îndelungată ai nevoie de o gamă cât mai largă de alimente.

Uită de rutina alimentară. De ce să te limitezi la alimentele obişnuite de la micul dejun? Nu trebuie să consumi doar cereale, ouă, suc de portocale sau şuncă. Supa, pastele, un măr sau un sandwich sunt la fel de bune.

Ai nevoie de 5 grame de fibre în fiecare zi. Fibrele sunt cele care potolesc foamea, care curăţă sistemul digestiv şi care nu au calorii. Sunt deci perfecte pentru a slăbi. Merele, murele, pâinea cu secară cu seminţe pot acoperi nevoile zilnice de fibre.

Garniseşte iaurtul natur. Iaurtul natur este unul din cele mai sănătoase şi este excelent pentru un mic dejun sănătos. Adaugă în el fructe, cereale, miere sau chiar ciocolată neagră. Un adevărat regal.

Comment (1)

  1. Bobita 29 iulie 2019

Leave a Reply